info
Sijoita vastuullisesti Sijoita vastuullisestiSijoita vastuullisestiCFD:t ovat monimutkaisia instrumentteja ja niiden kanssa on suuri riski menettää rahaa nopeasti vipuvaikutuksen vuoksi. 74.02% vähittäissijoittajista menettää rahaa tämän palveluntarjoajan kanssa. Harkitse, ymmärrätkö, miten CFD-palvelut toimivat, ja onko sinulla varaa menettää rahaa.CFD- ja Spread-panostus ovat monimutkaisia instrumentteja ja niiden kanssa on suuri riski menettää rahaa nopeasti vipuvaikutuksen vuoksi. 77.37% vähittäissijoittajien tileistä menetti rahaa treidatessaan CFD- ja spread-panostuksella tällä palveluntarjoajalla . Sinun tulisi harkita, ymmärrätkö, miten CFD- ja Spread-panostus toimii ja onko sinulla varaa ottaa suuri riski menettää rahaa.
Sijoita vastuullisesti: Treidaaminen CFD:illä sijaitsee mittavat riskit.

FxPro Client lupaa pysyä muuttumattomana

17. tammikuuta 2015, Lontoo FxPro-ryhmä haluaa kiittää teitä kärsivällisyydestänne torstain CHF-markkinatapahtumien jälkeen ja haluaa korostaa sitoumustamme asiakkaillensa.

- Me kunnioitamme lupauksiamme, negatiivisen saldon suojaa sovelletaan edelleen kaikissa vähittäiskaupan tileissä. Tiimimme on pyrkinyt korjaamaan kaikki treidausympäristössä pysyvät negatiiviset saldot manuaalisesti. Tämän prosessin pitäisi nyt olla valmis.

- Varat ovat edelleen suojattuna ja erillään pääomasta, jota FxPro käyttää vakuusvaatimustensa täyttämiseen.

- Tarjoamme myös välittäjälle välityspalveluita niille, jotka haluavat nostaa varansa muilta välittäjiltä, joilla on vaikeuksia.

Torstai-tapahtumat olivat järkyttäviä koko teollisuudelle, mutta olemme reagoineet nopeasti ja syvästi. Aiomme edetä eteenpäin, tarjoamalla sinulle parempia työkaluja ja palveluja, parempia hintoja ja alan ammattimaisimpia olosuhteita.