FxPro julkaisee 4 uutta instrumenttia

Osana sitoutumistamme tarjoamme sinulle laajan valikoiman rahoitustuotteita treidaamiseen, olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että 1. marraskuuta 2010 alkaen neljä uutta rahoitustuotetta on saatavilla treidauksen kohteeksi alustamme kautta, eli:

• USDTRY
  • EURTRY
  • GOLDEURO
  • SILVEREURO
'Uskomme, että [nämä ylimääräiset rahoitustuotteet] mahdollistavat nykyisten ja tulevien asiakkaidemme monipuolistavan treidaustoimintaa entisestään ja siten täyttävät sijoitustavoitteensa sanoo Panayiotis Xydas, FxPron toimitusjohtaja.

On tosiasia, että sekä USDTRY:n että EURTRY:n suosio on lisääntynyt, kun Euroopan ja Yhdysvaltojen välillä tehdään enemmän rahoitustoimia Turkin kanssa; näiden rahoitustoimien kasvu Turkissa johti näiden valuuttaparien taustalla olevan likviditeetin kasvuun. USDTRY ja EURTRY laajentavat kehittyvien markkinoiden valuuttapareja. Näin asiakkaamme voivat lisätä pääsyä Euraasian alueelle.

Kaupankäynti GOLDEUROn ja SILVEREURO:n kanssa tarjoaa vaihtoehdon asiakkaille, jotka haluavat treidata metalleilla, mutta samalla minimoida niiden altistumisen USD:ssä, joka on ensisijainen valuutta kaikkia metalleja vastaan. Nykyisen finanssikriisin myötä myös euro on saanut suosiota.

Täysin omistautunut asiakastukiosasto on käytettävissä, jos tarvitset lisätietoja tästä ilmoituksesta. Ota yhteyttä meihin, 24 tuntia vuorokaudessa, seitsemän päivää viikossa live chatin avulla, takaisinsoitto, sähköposti tai ilmainen puhelin.