info
Sijoita vastuullisesti Sijoita vastuullisestiSijoita vastuullisestiCFD:t ovat monimutkaisia instrumentteja ja niiden kanssa on suuri riski menettää rahaa nopeasti vipuvaikutuksen vuoksi. 76.14% vähittäissijoittajista menettää rahaa tämän palveluntarjoajan kanssa. Harkitse, ymmärrätkö, miten CFD-palvelut toimivat, ja onko sinulla varaa menettää rahaa.CFD- ja Spread-panostus ovat monimutkaisia instrumentteja ja niiden kanssa on suuri riski menettää rahaa nopeasti vipuvaikutuksen vuoksi. 79.83% vähittäissijoittajien tileistä menetti rahaa treidatessaan CFD- ja spread-panostuksella tällä palveluntarjoajalla . Sinun tulisi harkita, ymmärrätkö, miten CFD- ja Spread-panostus toimii ja onko sinulla varaa ottaa suuri riski menettää rahaa.
Sijoita vastuullisesti: Treidaaminen CFD:illä sijaitsee mittavat riskit.

FxPro menee yhteen Bloomberg TV.n kanssa

FxPro Financial Services Ltd (FxPro), joka on FX:n ja CFD:n johtava maailmanlaajuinen välittäjä, ilmoittaa tänään, että se lanseeraa yhteistyön Bloomberg Televisionin kanssa...

For the first time, the Bloomberg Television network in Europe, the Middle East, Asia-Pacific and Latin America will be airing the FX master class series on its television feeds to educate investors on the global FX market. The 12 video series will offer the retail investor advice, independent information supplied by Bloomberg, data and tips on trading strategies to help traders leverage the benefits of FX within their investment portfolio.

Euroopan, Lähi-idän, Aasian ja Tyynenmeren alueen ja Latinalaisen Amerikan Bloomberg-televisioverkko ilmoittaa ensimmäistä kertaa televisiolähetyksissään FX-mestariluokan sarjat sijoittajien kouluttamiseksi maailmanlaajuisilla valuuttamarkkinoilla. 12 videon sarja tarjoaa treidaajille neuvoja, Bloombergin toimittamia riippumattomia tietoja, kaupankäyntistrategioita koskevia tietoja ja vinkkejä, joiden avulla treidaajatt voivat hyödyntää FX:n etuja sijoitussalkussaan.

FX-mestariluokan sarjat TV:ssä

12 vuoden ajan 12:sta videota pyöritetään neljä kertaa päivässä useilden eri aiheiden kanssa, jotka käsittelevät riskinottohalukkuutta, valuuttakurssien vaihtelua, kaupankäynnin psykologiaa ja tappioiden lopettamista. Katsojat voivat myös kuulla Bloombergin FX-asiantuntijoiden, toimittajien ja arvostettujen institutionaalisten rahoitusalan ammattilaisten ajatuksia, jotka antavat näkemyksensä uusimmista kehityskuluista ja suuntauksista maailman rahamarkkinoilla, sekä tarjoavat sijoittajille ymmärryksen siitä, miten FX-ammattilaiset ajattelevat ja toimivat.

Panagiotis Xydas, FxPro:n toimitusjohtaja, kommentoi:

‚ÄĚFxPro on asettanut asiakkailleen tarjotut palvelut syd√§meens√§ keskitetysti ja pyrimme edelleen parantamaan n√§it√§ aloitteita. T√§m√§ uusin mestariluokan sarja, alan ensimm√§inen yhdess√§ Bloomberg TV:n kanssa, on suunniteltu kouluttamaan ja ilmoittamaan treidaajillemme valuuttamarkkinoiden dynamiikasta ja siit√§, miten menestyksekk√§√§sti voi tulla Forex-kauppiaaksi antamalla heille parhaan mahdollisen informaation‚ÄĚ
‚ÄúOlemme ylpeit√§ siit√§, ett√§ FxPro sponsoroi Bloomberg Televisionin sis√§lt√∂√§. EMEA:n johtavana liiketoimintakanavana olemme rakentaneet maineemme, antamalla yleis√∂lle arvokasta tietoa ja oivallusta ja olemme mielell√§√§n laajentamassa t√§t√§ tarjoamalla katsojillemme perusteellista opetussis√§lt√∂√§ ‚ÄĚ, sanoi Trevor Fellows, Bloomberg Multimedian mainosmyynnin johtaja.

Mestarisarja on myös katsottavissa täältä englanniksi: