info
Sijoita vastuullisesti Sijoita vastuullisestiSijoita vastuullisestiCFD:t ovat monimutkaisia instrumentteja ja niiden kanssa on suuri riski menettää rahaa nopeasti vipuvaikutuksen vuoksi. 76.14% vähittäissijoittajista menettää rahaa tämän palveluntarjoajan kanssa. Harkitse, ymmärrätkö, miten CFD-palvelut toimivat, ja onko sinulla varaa menettää rahaa.CFD- ja Spread-panostus ovat monimutkaisia instrumentteja ja niiden kanssa on suuri riski menettää rahaa nopeasti vipuvaikutuksen vuoksi. 79.83% vähittäissijoittajien tileistä menetti rahaa treidatessaan CFD- ja spread-panostuksella tällä palveluntarjoajalla . Sinun tulisi harkita, ymmärrätkö, miten CFD- ja Spread-panostus toimii ja onko sinulla varaa ottaa suuri riski menettää rahaa.
Sijoita vastuullisesti: Treidaaminen CFD:illä sijaitsee mittavat riskit.

FxPro jatkaa vahvuudesta vahvuuteen

04 helmikuu 2015, Lontoo. FxPro Group ilmoittaa useita keskeisiä toimintamittareita, jotka paljastavat yrityksen kasvun laajuuden. Yksi harvoista välittäjistä, jotka kunnioittavat negatiivisen tasapainon suojaa, on välittäjänä kotona suurelle joukolle elinkeinonharjoittajia.

MoM (joulukuu 2014 - tammikuu 2015)

• Uusien asiakkaiden määrä kasvoi 46%
  • Volyymit kasvoivat 16%
  • Aktiivisten asiakkaiden määrä kasvoi 31%
  • Treidien määrä kasvoi 44%

YoY (tammikuu 2014 - tammikuu 2015)

• Uusien asiakkaiden määrä kasvoi 87%
  • Volyymit kasvoivat 28%
  • Aktiivisten asiakkaiden määrä kasvoi 32%
  • Treidien määrä määrä kasvoi 80%

Nämä tiedot osoittavat yrityksen vahvuuden valuuttateollisuudessa. Uudet rekisteröinnit ja välittäjä, joka välittää välittäjäsiirtoja, jatkavat yrityksen tuki- ja back office -tiimien tukemista.

FxPro: n toimitusjohtaja Charalambos Psimolophitis kommentoi näitä rohkaisevia mittareita:

”Olemme iloisia siitä, että olemme monien valikoituneet monen treidaajan välittäjäksi, ja olemme edelleen osoittaneet kasvua. Toteutuksemme, maineemme, hyvät treidauksenn edellytykset sekä negatiivisen tasapainon suojaus takaavat tärkeimmät tekijät, miksi yhä useammat treidaajat valitsevat meidät. Varmistamme, että olemme jatkossakin valittu välittäjä lisäämällä uusia tuotteita ja kunnioittaen sitoumuksiamme asiakkaillemme.