2016 FxPro ilmoittaa toimeenpanostatistiikkansa Q1:lle 2016

20. huhtikuuta 2016, Lontoo. Online-välittäjä FxPro ilmoittaa mielellään vuoden 2016 ensimmäisen neljänneksen tärkeimmät kaupankäynnin tilastot.

Tammi-, helmi – ja maaliskuulle, slippageprosentit ovat seuraavanlaisia:

• Positiivinen=46.93%
  • At Quote=31.81%
  • Negatiivinen=21.26%

Yllä olevat luvut osoittavat, kuinka paljon treidejä on toteutettu ilman slippagea, samoin kuin treideistä, jotka on tehty negatiivisella slippagella tai paremmalla hinnalla kuin pyydettiin. On huomattava, että nämä luvut eivät paljasta ainoastaan sitä, kuinka iso osa kauppiaista hyötyi positiivisesta poikkeamisesta, mutta se osoittaa myös, että kaupoissa, jotka kärsivät negatiivisesta poikkeamisesta, ja yli 9,4%: n lisäyksestä paremmin toteutetuissa kaupoissa, on havaittu vähenevän yli 3,5%. hinnan verran verrattuna vuoden 2015 neljännen vuosineljänneksen aikana rekisteröityihin numeroihin.

Vuoden 2016 kolmen ensimmäisen kuukauden aikana myös uudelleensijoitusten prosenttiosuudet laskivat:

• Uudelleenlainaus=5,01%
  • Positiivinen=2,23%
  • Negatiivinen=2,78%

FxPro toimitusjohtaja, Charalambos Psimolophitis kommentoi:

”Vuoden ajan olemme tehneet aloitteen julkistaessa suoritustilastomme järjestelmällisesti. Muutoksen tarkoitus on edelleen kaksinkertainen: tarjota treidaajille arvokasta tietoa palvelutasoistamme ja edistää valuuttakurssimarkkinoiden avoimuutta. On ilahduttavaa nähdä myönteisiä kehitysvaiheita asteittain, samoin kuin kaupan harjoittamisen laadun jatkuvaa parantamista.